Regulamin

Sklep Internetowy "Meble-Artmet" działający pod adresem www.meble-artmet.pl, prowadzony jest przez Artmet Sławomir Fischer z siedzibą w Rydzyna, ul. Łopuszańskiego 14, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej w dniu 02.11.2010r. przez Burmistrza Miasta i Gminy Rydzyna pod numerem 1900/2010, NIP: numer 894-144-19-76. Regon numer: 301589250. Adres poczty elektronicznej: artmet@op.pl, Telefon: 600312606.

1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

3. Realizacja zamówienia następuje, gdy do sklepu dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

4. Czas realizacji zamówienia (wysyłki towaru) wynosi odpowiednio: - w przypadku płatności „za pobraniem” - do 10 dni roboczych od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia - w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – do 10 dni roboczych od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.

5. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy - 2 dni robocze.

6. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

10. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności: - przy odbiorze: należność pobiera kurier, - przelewem bankowym na konto sklepu.

11. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

12. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej, oraz Poczty Polskiej. Koszt dostawy podany jest podczas realizacji zamówienia.

13. W momencie potwierdzenia przez Kupującego zamówienia, dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu. Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 24 czerwca 2014 roku „o prawach konsumenta”.

14. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

15. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

16. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym „Meble-Artmet”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

17. Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z dnia 24 czerwca 2014 roku „o prawach konsumenta”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki bez podania przyczyny, oraz bez ponoszenia kosztów dostawy. Jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, dodatkowe koszty nie zostaną zwrócone. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, oraz kosztów dostawy do klienta. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do sprzedawcy.

18. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres Artmet Sławomir Fischer ul. Łopuszańskiego 14, 64-130 Rydzyna. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, w przypadku nie uznania reklamacji koszty wysyłki nie są zwracane. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku transportu towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl